2015/01/04

Fitnessblender.com czyli moje treningi w domu :)

Och jakie to przewidywalne.. życie wciągnęło mnie jak zwykle do czarnej dziury ,z której wraz z nowym 2015. rokiem uciekłam. Jestem i postanawiam zostać na dłużej.

W 2014 nie wszystko szło po mojej myśli, waga była okej..niestety cellulitu co raz więcej, a kondycji jakby mniej. Z odsieczą przychodzą noworoczne postanowienia, które jakby zawsze lekceważyłam.. bo wiedziałam, że po tygodniu moja motywacja spadnie do zera.

Tym razem mam w planach być wytrwalsza i kibicuję wszystkim tym ,którzy tak jak ja chcą ten rok przyjąć za "kamień milowy" swojego życia, nowego - fit życia :)

Małymi kroczkami do celu, bez głodówek, z regularną aktywnością i FOCHEM na colę, która mnie urządziła..

ZACZYNAM PO RAZ KOLEJNY, MAM NADZIEJĘ, ŻE OSTATNI...

_______

Wraz z nowymi postanowieniami, rozpoczęłam kolejne poszukiwania treningu idealnego.
W planach mam 1-2 wizyt w tygodniu na siłowni, na razie w strefie cardio.. może z czasem ćw. siłowe.Z odsieczą nadeszła urokliwa Para -Kelli i Daniel z Fitnessblender.com

źródło : facebook.com
" Over 1.4 Million YouTube Subscribers
Over 160 Million YouTube viewers "...

Robi wrażenie.. i przede wszystkim upewnia w tym, że Ci dwoje dają powera wielu osobom- w tym mnie. Ćwiczę z nimi dopiero drugi dzień.. ale entuzjazm jaki przepełnia mnie po każdej minucie "fikania" w towarzystwie tych dwojga jest nie do opisania.. 

Ja? Leń kanapowy? Ćwiczyć z taką przyjemnością? TAK JEST !

Na ich profilu Youtube.com znajdziecie setki treningów dostosowanych do zaawansowania, podzielonych na kategorie siłowe i aerobowe, dodatkowym plusem są osobne treningi na poszczególne partie ciała. Po kliknięciu w link przekierowujący na ich stronę w opisie każdego filmu, zostaniecie przeniesieni na ich stronę, na której dodatkowo napisane jest ile dany "workout" spala kalorii i jakie partie mięsniowe są aktywizowane podczas ćwiczeń. 

Dużym plusem jest to, że większośc ich treningów może być wykonywana w domu bez dodatkowego wyposażenia. Wystarczy kawałek maty/podłogi.. chęć do pracy i dostęp do filmu :)

Znaleźć Tych dwojga można na:

facebooku :klik
instagramie:klik
youtube:klik

i wielu innych mediach społecznościowych..

Na razie zaczynam moją przygodę z Fitnessblender.com ,jednak jestem pewna ,że to nie koniec.. 
Znacie?  trenujecie z nimi? 

Zostawiam Was z bardzo motywującym filmikiem 




zapomniałabym...


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I DUŻO WYTRWAŁOŚCI W POSTANOWIENIACH I DĄŻENIU DO CELU !


4 komentarze:

  1. Też od czasu do czasu ćwiczę z Fitnessblenderem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować Twoje propozycje ;)

    Dziękuję za wizytę na Positive Fit Life :) Zapraszam znów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają naprawdę Ciekawe treningi :)

    A Tobie życzę dużo wytrwałości i energii byś wytrzymała w swoim postanowieniu noworocznym :)

    OdpowiedzUsuń