2013/11/16

Na dobry początek..


Witajcie !



Czytam wiele blogów o różnej tematyce. Takich z tematyką podobną do mojego jest wiele, każdy z nich jest wartościowy i każdy motywuje do bycia lepszą wersją siebie.Jak każda kobieta chcę wyglądać dobrze ,sukcesem do dobrego wyglądu jest dobre samopoczucie i pewność siebie. Jak niewiele trzeba zrobić by stać się zdrowszą i piękniejszą? Zobaczymy !

Blog jest przede wszystkim dla mnie. Ma być formą dziennika ,motywatora i powiernika moich narzekań w trakcie zwątpień. Pracuję nad sobą i mam nadzieje ,że znajdę tutaj duszyczki, które tak samo jak ja nie chcą stać w miejscu i chcą zrobić coś dla siebie.
Tematyka bloga oscylowała będzie wokól żywienia, ćwiczeń oraz pielęgnacji. Nie ukrywam ,że nie raz wprowadzę tu trochę prywaty. Nie wszystkie przepisy będą dietetyczne. Nie chce kojarzyć się z blogiem o odchudzaniu. Chcę pisać o zdrowym stylu życia, nie wykluczając tego co lubię ! 


Zaczynam metamorfozę, mam nadzieję że będzie to wspaniałe doświadczenie, podczas którego zechcecie mi towarzyszyć.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Nazywam się Karolina, mam 21 lat. Jestem urodzonym hanysem z krwi i kości. Lubię dobrze zjeść i posłuchać dobrej muzyki. Studiuję fizjoterapię. Jestem kosmetyczką, planuję być dietetyczką. Szczęśliwie zakochana w moim usportowionym mężczyźnie. W wolnych chwilach bawię się w fotografię i grafikę. 


Zapraszam :)





1 komentarz:

  1. Ciekawy pojemnik na płyny, gdzie kupiłaś? :) Zachęcam zwolenników gotowania jak i sportu do wzięcia udziału w konkursie Develey: https://www.facebook.com/DeveleyPolska/app_467939593270340 powodzenia :]

    OdpowiedzUsuń